47 edycja Rajdu Festiwalowego zyskała uznanie w oczach organizatorów konkursu VERVA 4 FANS, zgłoszenie Automobilklubu Opolskiego zajęło III miejsce w Polsce. Przyszłoroczna impreza otrzyma wsparcie wizerunkowe oraz finansowe od największego z polskich koncernów naftowych.
VERVA 4 FANS to konkurs, w którym sponsorem jest firma ORLEN Spółka Akcyjna. Jego celem jest nagradzanie najciekawszych imprez motoryzacyjnych, w ramach polityki CSR firmy. Co kilka miesięcy wybierane są trzy najbardziej atrakcyjne inicjatywy. W IV edycji doceniony został największy rajd Opolszczyzny.
Rajd Festiwalowy cieszy się coraz większym zainteresowaniem zawodników, kibiców oraz mediów. Zeszłoroczna impreza przyciągnęła na start rekordową ilość uczestników. Na starcie mogliśmy zobaczyć takie gwiazdy estrady jak Michał Wiśniewski, Jacek Cygan, Barbara Kurdej-Szatan czy Andrzej Dąbrowski. Wart uwagi jest również fakt, iż rajd przyciąga nie tylko załogi z Polski, ale również z Włoch czy Niemiec.
Społeczna odpowiedzialność biznesu pozwala firmom skutecznie budować ich strategię, gdzie celem priorytetowym jest osiągnięcie równowagi pomiędzy efektywnością i dochodowością a interesem społecznym. Oferta tworzenia programów CSR wykorzystujących sport pozwala na stworzenie pozytywnego wizerunku firmy, co docelowo przełoży się na zwiększenie zysków – mówi Specjalista ds. marketingu sportowego Tomasz Szatkowski.