Już po raz drugi otrzymałem wiadomość od tajemniczej „Natalii” wysłanej z adresu e-mail [email protected] o treści:GRATULUJEMY !!!
„Rejestrowałeś się u nas jako Wiktor z adresu [email protected]
Dokończ rejestrację i stań przed niepowtarzalną szansą
na otrzymanie wyjątkowego prezentu: BON do Biedronki – 739 zł
Odbierz swoją nagrodę już dziś i zyskaj dodatkowe rabaty!
-5% na wszystko w Zalando!”
Jako, że nie „śmierdzę kasą” chętnie przyjąłbym BON do BIEDRONKI na kwotę 739 zł. Chyba jak każdy. Z natury jestem jednak podejrzliwy i zwróciłem uwagę na fakt, że nigdzie nie zostało napisane, w jaki sposób można odebrać ów BON do BIEDRONKI. Zadzwoniłem więc do Biura Obsługi Klienta portugalskiej sieci sklepów, który w Polsce zrobił oszałamiającą karierę. Oto odpowiedź jaką otrzymałem od [email protected]:
„Szanowny Panie.
Dziękujemy za zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta. Z przykrością musimy potwierdzić, że dotarły do nas informacje o fałszywych konkursach internetowych i smsowych, których organizatorzy w sposób nieuprawniony, bez naszej wiedzy i zgody, używają danych naszej firmy oraz znaku handlowego Biedronka. W związku z powyższym podejmujemy stosowne kroki prawne wobec podmiotów działających we wskazany, nieuczciwy sposób. Pragniemy jednak nadmienić, że w przypadku prowadzonych przez naszą firmę konkursów dla Klientów, wiadomości o nich znajdują się na stronie internetowej www.biedronka.pl oraz w folderach informacyjnych dostępnych w naszych sklepach. Informacje o realizowanych przez naszą sieć działaniach można też zweryfikować, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta. Zapewniamy jednocześnie, że dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec dalszemu wprowadzeniu w błąd naszych Klientów przez organizatorów w/w
konkursów.
Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta Jeronimo Martins Polska S.A.”
Wiktor Sobierajski
Podobne numery robiono z użyciem firmy ryanair.com ale literka i w adresie była bez kropki. Wysoce podejrzane!