Pociąg do Opola, czyli jak za pieniądze europejskie obkleić wagony!

Niezależna Gazeta Obywatelska2

max_photo_pocia__gNCPPBiuro Promocji i Współpracy Międzynarodowej zachęca do wzięcia udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Przeprowadzenie dwóch kampanii promocyjnych „Pociąg do Opola” w ramach projektu „W Opolu wszystko gra” współfinansowanego przez Unię Europejską.

Kampania „Pociąg do Opola” ma  promować Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki jako regionalny produkt turystyczny oraz komplementarnie powiązanych z nim marek, tj. Amfiteatru Tysiąclecia i Miasta Opola jako stolicy polskiej piosenki poprzez:

– wynajęcie powierzchni reklamowej na wagonach (składach) przewoźnika kolejowego  w ilości: 1 wagon (po obu stronach) lub 3 składy EZT (po obu stronach) w trzech pociągach kursujących na liniach ogólnopolskich (nie regionalnych) o największym natężeniu ruchu,

–   przygotowanie (opracowanie graficzne, druk) materiałów promocyjnych, które zostaną użyte podczas kampanii, po ich wcześniejszym zatwierdzeniu przez Zamawiającego,

–     oklejenie wagonów lub składów przygotowanymi materiałami promocyjnymi na zewnątrz i wewnątrz,

–   monitoring podczas trwania kampanii i demontaż materiałów promocyjnych zgodnie z zaleceniami przewoźnika,

–    dbałość o czystość i czytelność materiałów promocyjnych, a w przypadku ich zniszczenia w czasie trwania  kampanii ponowne wyklejenie i ekspozycja,

–     przekazanie Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej potwierdzającej wykonanie umowy w terminie do 7 dni roboczych od daty rozpoczęcia każdej kampanii,

–   ustalenie z przewoźnikiem przebiegu tras pociągów i przekazanie ich Zamawiającemu do akceptacji.   Zamawiający preferuje różne trasy pociągów dla obu kampanii, jeśli taką możliwość przewiduje przewoźnik.

Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 207 000 euro, a kryterium wyboru ma być najniższa cena!

Jak się wczytamy w specyfikację przetargową, to niewiele więcej możemy się dowiedzieć. Może ktoś wytłumaczy po co obklejać pociągi z logo Opola? Czy chodzi o pokazanie, że Opole nie zna granic, jak swego czasu reklamował się urząd w kontaktach biznesowych? Symbolem tamtej kampanii był cukierek opakowany na kształt prezerwatywy. Wtedy faktycznie tym gadżetem opolski Wydział Promocji „przebił się” w mediach w całej Polsce. Na pewno był to tańszy zabieg niż obklejanie wagonów. Swoją drogą  ciekawe, czy choć jeden turysta z tego powodu zmieni cel swojej podróży? Cóż, dziwne pomysły ma nasza władza… Nawet były wiceprezydent Arkadiusz Wiśniewski nic o tym nie słyszał i jak przyznał, nie wierzy w skuteczność takiej promocji Opola.

tk

  1. Irena
    | ID: c851bc00 | #1

    Kompletna głupota.Rozrzutność środków finansowych.Cóz, taka bezmyslna jest Unia.Ale samorzadowcy nie lepsi.

  2. PRAWY
    | ID: 50ae6da3 | #2

    Moskal to szmata. Putin to psychopata imperialistyczny

    Lemingi szykujcie się na barykady -Wy bo wy dostaliście eteaty w spółkach skarbu państwa i stanowiska urzędników

Komentarze są zamknięte