Gazeta Wyborcza – spadek sprzedaży, wzrost ceny

Autor Obywatelski5

gazeta_wyborczaW pierwszych trzech kwartałach tego roku Agora – wydawca Gazety Wyborczej zanotowała spadek przychodów o 6,7 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Strata netto spółki w tym okresie to 10,2 mln zł.

Spadek przychodów Agory wynika przede wszystkim z malejących wpływów ze sprzedaży reklam, tytułów prasowych –  w tym Gazety Wyborczej oraz spadku sprzedaży biletów w kinach sieci Helios.

Jednocześnie od Nowego Roku Agora zapowiada wzrost cen za sztandarowy tytuł: od czwartku, 2 stycznia 2014 r. Gazeta Wyborcza będzie kosztowała 2,80 zł w poniedziałki, wtorki i środy, a w czwartki, piątki i soboty – 3,20 zł. To więcej o 30 groszy niż obecnie.

W październiku – ostatnim miesiącu, w którym badana była sprzedaż Gazety Wyborczej – wynosiła ona 184 019 egz., wobec 219 065 egz. rok wcześniej. Wyborcza po raz kolejny znajdowała się w czołówce dzienników o największym spadku  sprzedaży.

Małgorzata Wilkos

  1. z Niemodlina
    | ID: 0a4fd98d | #1

    Chociaż jedna dobra informacja :) warto dodać,że Tusk Vision Network, tylko w ciągu ostatniego roku stracił ponad 900.000 widzów. No to do dna!! za kolejne takie informacje, zdrówko :)

  2. Irena
    | ID: 3de76fcf | #2

    @ z Niemodlina. Witaj w Nowym Roku.Wszystkiego dobrego,szczesliwego. Za informacje jw,Zdrówko – fajnie napisałes.Powodzenia.

  3. z Niemodlina
    | ID: ad0a0f94 | #3

    Pani życzę również wszystkiego najlepszego w nowym roku, a przede wszystkim właśnie dużo zdrówka, pozdrawiam.

  4. a.
    | ID: 97a6bb7b | #4

    Warto dodać, że ten szmatławiec obecny jest w (chyba) każdej bibliotece publicznej w kraju. Jest ich ok. 10 tys. i są dotowane z publicznych pieniędzy. Do tego dochodzi kroplówka od różnych państwowych instytucji w postaci reklam.

  5. | ID: d17baf59 | #5

    Super

Komentarze są zamknięte