W odpowiedzi na Pana [red. skierowanie przez nas do sieci Biedronki] pytania z przykrością musimy potwierdzić, że docierają do nas informacje o fałszywych konkursach internetowych i smsowych, których organizatorzy w sposób nieuprawniony używają danych oraz znaków handlowych kilku sieci detalicznych. Również sieć Biedronka odnotowała używanie bez naszej wiedzy i zgody znaku handlowego, a także przypadki podania nieprawdziwych informacji, jakoby można było we wspomnianych konkursach wygrać bony na zakupy lub inne nagrody od sieci Biedronka.
W związku z powyższym na bieżąco podejmujemy zdecydowane kroki prawne wobec podmiotów działających we wskazany, nieuczciwy sposób. W ostatnim czasie udało nam się doprowadzić do zamknięcia kilku stron z fałszywymi konkursami. Niestety ze względu na charakter prowadzonych aktywności nie możemy udzielić szczegółowych informacji dotyczących właścicieli tych stron.
Apelujemy do wszystkich naszych Klientów o zachowanie szczególnej ostrożności i czujności. Jednocześnie podkreślamy, że w przypadku prowadzonych przez naszą firmę konkursów wiadomości o nich znajdują się na stronie internetowej www.biedronka.pl oraz w folderach informacyjnych dostępnych w naszych sklepach. Informacje o realizowanych przez naszą sieć działaniach można też zweryfikować, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.
Stosowna informacja dla klientów została wywieszona na tablicach informacyjnych w placówkach sieci Biedronka, jest też przekazywana poprzez Biuro Obsługi Klienta.
Zapewniamy jednocześnie, że dokładamy wszelkich starań, aby zapobiegać dalszemu wprowadzaniu w błąd naszych Klientów przez organizatorów fałszywych konkursów. W każdym ujawnionym przypadku podejmujemy stosowne kroki prawne wobec odpowiedzialnych podmiotów.
Pozdrawiamy,
Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.
Warszawa, 8 lipca 2013 r.
@NGO.Dzieki za te informacje.Lubie konkursy. Faktycznie klienci sa wprowadzani w bład. Sprawdziłam.