W odpowiedzi na pytania zawarte w piśmie z dnia 13 czerwca 2017 r(…) informuję co następuje:
- Spółka sukcesywnie pracuje nad ociepleniem wizerunku. Celem tych działań jest zwiększenie ilości pasażerów, a co za tym idzie zwiększenie wpływów, ze skutkiem w postaci zmniejszenia wydatków gminy. Impreza miała duży wydźwięk medialny. Relacje z wydarzenia wyemitowano w mediach lokalnych takich jak Radio Opole, Gazeta Lokalna i Telewizja TVM oraz ogólnokrajowych, tzn w Teleekspresie i na portalu onet.biznes.pl. Stanowiło dobrą promocję nie tylko Spółki, ale i naszego miasta. Również uczestnicy wyra zali pozytywne opinie na temet kolejnej organizowanej przez MZK akcji.
- Koszt organizacji imprezy zamknął się kwotą 14.000 zł. Człość kosztów została pokryta ze środków MZK Kędzierzyn-Koźle sp.z.o.o. Wskazana kwota obejmuje wszystkie rodzaje kosztów wskazanych w piśmie.
- Informacji na temat charakteru swojego udziału w imprezie udzieli Prezydent Miasta Kędzierzyna-Koźla
Napisała do nas pani prezes MZK Kędzierzyn-Koźle Joanna Koziarska-Kiziak. Serdecznie dziękujemy za odpowiedź, jednakże nie mamy tak głębokiej wiary jak pani prezes MZK, w to, że pani prezydent odpowie na nasze pytania. A jeżeli chodzi o nasze lokalne media (Nowa Gazeta Lokalna, Telewizja TVM), to żadnej łaski nie robiły z tego, że przeprowadziły relację z wydarzenia. Wszak siedzą głęboko w kieszeni pani prezydent, zupełnie odmiennie od ngopole.pl, które ceni sobie niezależność.
Wiktor Sobierajski