Gdzie można dostać bezpłatne egzemplarze „Niezależnej Gazety Obywatelskiej” w Opolu? Poniżej lista punktów dystrybucji, która cały czas sią powiększa. Najnowsze wydanie ma specjalny dodatek Fundacji „Dla Dziedzictwa” poświecone pamięci Żołnierzy Wyklętych oraz uroczystym obchodom w Opolu. Razem wydaliśmy 8 000 kolorowych egzemplarzy na 24 stronach na specjalnym papierze, które mogą trafić do Ciebie. To jedyna tak gazeta w której ponad 80% procent stanowi treść i w zamian wystarczy tylko dobre słowo:)
Opole:
- Urząd Miasta Opola – Biuro Obsługi Obywatela
– Rynek-Ratusz - Urząd Miasta Opola – Wydział Spraw Obywatelskich
– Plac Wolności - Młodzieżowy Dom Kultury – sekretariat
– Strzelców Bytomskich 1 - Miejska Biblioteka Publiczna – Filia nr 17
– ul. Skautów Opolskich 10 (osiedle AK) - Stowarzyszenie Stop Korupcji
– ul. Krakowska 9/3 - Solidarność NSZZ Region Opolski
– ul. Damrota 4 - Auto Power Electronic
– ul. Zbożowa 12 (Półwieś) - Sklep Mięso-Wędliny
– ul. Cieszyńska 20 (Malinka) - Kiosk Rybny w Opolu
– ul. Chełmska 6 (Malinka) - Opole-Zaodrze – dystrybcja płatna do skrzynek mieszkańców
- Nie ma Cię na liście punktów, chcesz darmowej reklamy zadzwoń: 606 394 451
Brzeg-Lewin Brzeski
- Zainteresowanych najnowszym wydaniem polecamy kontakt pod numerem tel. 889 501 522
Krapkowice:
- Lista punktów pod numerem tel. 605 932 729
Głubczyce:
- Lista punktów pod numerem tel. 792 856 108
Wrocław:
- Zainteresowanych najnowszym wydaniem polecamy kontakt pod numerem tel. 509 175 480
Dodatkowo:
- Nasze gazety były rozdawana na Śląskich Targach Budowlanych w Opolu
- Spotkaniu z Grzegorzem Braunem w Opolu
- Rozdawane do skrzynek mieszkańców Opola.
Sieć dystrybucji jest ciągle rozbudowywana. Jeśli chcesz wspierać niezależną prasę dołącz do nas. Jeśli zapomnieliśmy wymienić Ciebie na liście napisz: [email protected], dodaj komentarz lub zadzwoń: 606 394 451.
Lubie gazete NGO.Trzymajcie się dzielnie na rynku prasowym.powodzenia na dalsze lata.
Jak zostać maszynistą w Anglii i zarabiać 230.000zł rocznie?
Bartłomiej Sporyszkiewicz
Wstęp
1. Charakter pracy maszynisty kolejowego
2. Zarobki
3. Wolne etaty
4. Proces rekrutacyjny
5. Etap pierwszy, formularz podania
6. Etap drugi, centrum egzaminacyjne
7. Etap trzeci, rozmowa kwalifikacyjna
8. Etap czwarty, badania lekarskie
9. Szkolenie teoretyczne
10. Szkolenie praktyczne
11. Gdzie zdobyć testy przykładowe
12. Pełne kwalifikacje
Wstęp
Kolej Brytyjska została sprywatyzowana, linie obsługiwane są przez kilkunastu operatorów w kraju.
Przepracowałem cztery lata jako dyżurny ruchu na jednym z dworców kolejowych w Hrabstwie Sussex w Wielkiej Brytanii, przeprowadziłem wywiady z kilkudziesięcioma maszynistami, nie byli to tylko brytyjczycy, ale również spora liczba z nich to obcokrajowcy, aczkolwiek w całym regionie nie było Polaka, zadałem sobie pytanie: „dlaczego?”, cóż myślę, że brak wiedzy co do ewenementu tego zawodu sprawia, iż wielu naszych rodaków dobrze władających językiem angielskim nigdy nie spróbowało złożyć podania na to stanowisko, a zarobki maszynisty w Wielkiej Brytanii to około 40 tysięcy funtów rocznie za tzw. „goły etat”, czterodniowy tydzień pracy obejmujący ustawowe 35 godzin. Jako pracownik operacyjny kolei mogłem uzyskać wszystkie dokumenty dotyczące procesu rekrutacji, szkolenia i kwalifikacji wobec tego po starannych przygotowaniach postanowiłem napisać tę książkę.
1. Charakter pracy maszynisty kolejowego
Bardzo ważne jest, aby starannie przygotować się do całego procesu rekrutacji, konkurencja na te stanowiska jest duża ze względu na bardzo wysokie zarobki, bardzo dobre świadczenia oraz gwarancję pracy do emerytury, aczkolwiek większość kandydatów na to stanowisko odpada po pierwszym lub drugim etapie rekrutacji, gdyż podchodzi do niego nieprzygotowana. Okres szkolenia po pomyślnych wynikach procesu rekrutacji trwa rok, pensja podczas szkolenia to ok. 20 tysięcy funtów rocznie, po zakwalifikowaniu wzrasta do ok. 40 tysięcy. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest nauka przed przystąpieniem do procesu rekrutacji. Wielu dzisiejszych kandydatów to ludzie wogóle nie związani z transportem kolejowym. Muszę tu dodać, że nie ma formalnych wymogów co do wykształecnia kandydata, oczywiście musi on znać dobrze język angielski i zdać wszystkie testy i egzaminy zanim zostanie zakwalifikowany.
Maszynista pracuje na zmiany, są to przeważnie tzw. ranne : „early” i późne „late”, zależnie od regionu i operatora.
Wiecej na naszej stronie;
http://www.MamyTalent.com