Sieć komórkowa Heyah rozpoczęła kampanię reklamową. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt wykorzystania przez firmę wizerunku Włodzimierza Lenina. Komunistyczny zbrodniarz będzie główną „twarzą” kampanii.
Komunista reklamuje nową promocję Heyah czyli „60 minut za złotówkę”, zachęcając do usługi hasłem „Dawajcie, nawijajcie!”. Lenin pojawia się na bilbordach oraz w spotach reklamowych sieci komórkowej, której właścicielem jest Deutsche Telekom. Reklama może być niezgodna z art. 256 kodeksu karnego, dotyczącym propagowania ideologii totalitarnych, dlatego czekamy na reakcje organów ścigania, które tak gorliwie zajmowały się choćby patriotycznym Marszem Niepodległości.
MM/ narodowcy.net
To,że Deutsche Telekom wykorzystuje wizerunek bolszewickiego bandziora jest niczym w porównaniu z procesem związkowców,którzy z bramy Stoczni Gdańskiej odpiłowali skandaliczny jak na dzisiejsze czasy napis „im. Lenina”. Skandaliczny, to mało powiedziane…. raczej noszący znamiona przestępstwa napis propagujący komunizm. To osoby,które dopuściły się umieszczenia tego napisu powinny stanąć przed sądem, a nie odwrotnie.