Na profilu KRPM na youtube pojawił się trzeci i ostatni spot w emerytalnej kampanii informacyjnej rządu. Spot został zatytułowany „Szczególne uprawnienia” a jego celem jest pokazanie, że wraz z podniesieniem wieku emerytalnego przywileje dla licznych grup – w tym rolników, księży, górników – zostaną ograniczone. Spot utrzymany jest w identycznej tonacji co dwa poprzednie.
Czy jednak ktoś w sieci w ogóle ogląda poprzednie dwa spoty? Jak się okazuje, mają one 9216 („Stopniowalność”) i 8869 („Demografia”) wyświetleń – po trzech dniach od opublikowania. Jak na intensywną promocję tych klipów przez Platformę, są to średnie wyniki. Jednak już teraz wśród klipów opublikowanych przez KPRM na profilu, spot „Demografia” jest już w czołówce. Najwięcej wyświetleń ma klip „Premier na Westerplatte”, wrzucony 7 miesięcy temu.
Ale w przypadku spotów emerytalnych zwraca uwagę coś innego. Zarówno jeden jak i drugi są negatywnie oceniane przez użytkowników youtube. Spot „Demografia” ma 186 głosów na „nie” (i tylko 26 na tak) a „Stopniowalność” ma 453 na „nie” i 21 na „tak”.
za 300polityka