Ruszył ogólnopolski konkurs skierowany do przedstawicieli pokolenia Y realizowany w ramach kampanii świadomościowej #jestemYgrekiem. nie jestem leniem. Aby wziąć udział w konkursie należy zaprezentować pokolenie Y jako aktywne i pełne zalet – pracujące i odpoczywające z pasją. Nagrodą główną jest 5 tys. zł. Konkurs trwa do 30 kwietnia br.
Intencją organizatorów konkursu jest zachęcenie młodych ludzi do zaprezentowania pokolenia Y jako ciekawych i wartościowych osób zaangażowanych zarówno w budowanie swojej kariery, jak i w realizowane przez siebie pasje. Inicjatywa ma też na celu pokazanie pracodawcom, że wbrew krążącym stereotypom na temat generacji Y, Ygreki to pełni potencjału pracownicy.
Kampania #jestemYgrekiem. nie jestem leniem. ma na celu przedstawienie młodych ludzi wkraczających na rynek pracy – Ygreków, zarówno z perspektywy samych Ygreków, jak i z perspektywy pracodawców. Mecenasami kampanii są: Grupa Żywiec, Nestlé, Orange i PZU. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.stazeipraktyki.pl oraz na profilu Staże i praktyki na portalu Facebook.
T