Ruchowi Narodowemu często zarzuca się brak oparcia w rzeczywistych problemach współczesnej Polski, brak pozytywnego przekazu, czy brak jakiejkolwiek konkretnej recepty na zmiany.
Tymczasem już od kilkunastu miesięcy prowadzona jest, firmowana przez Ruch Narodowy, akcja społeczna promująca patriotyzm konsumencki „Swój do swego po swoje”.
Czym jest akcja, czemu ma służyć i jaki jest jej cel dowiedzą się czytelnicy NGO z kolejnych odsłon prezentowanego cyklu „Swój do swego po swoje”.
Pomysł na akcję o podłożu gospodarczym, prawdziwym nowum na niwie narodowej narodził się wśród lubelskich działaczy ONR w roku 2012. Organizatorem kampanii jest Karol Skorek, student ekonomii z Lublina, popularyzator myśli ekonomicznej prof. Romana Rybarskiego.
W grudniu 2012 roku akcja zadebiutowała na popularnym portalu społecznościowym facebook i od tego czasu zgromadziła ponad 5000 sympatyków.
Czym jest sama akcja dowiadujemy się z podstawowych informacji zamieszczonych na profilu kampanii.
Jesteśmy akcją społeczną promującą patriotyzm konsumencki. Zachęcamy do preferowania przy zakupach produktów lokalnych, regionalnych i krajowych. Nasz główny cel jest wyjątkowo praktyczny – wzrost zamożności społeczeństwa polskiego.
Zapraszamy i zachęcamy do odwiedzenia profilu akcji „swój do swego po swoje”: https://www.facebook.com/SwojDoSwegoPoSwoje/info
W kolejnej odsłonie: Dlaczego warto być patriotą konsumenckim?
Autor: Tomasz Greniuch