Marka OSHEE – specjalnie dla programu SZLACHETNA PACZKA – przygotuje serię dedykowanych wód i napojów. Będą one dostępne od listopada czyli od startu 16 już edycji programu. Ze sprzedaży każdego oznakowanego logotypem SZLACHETNEJ PACZKI produktu firma OSHEE przeznaczy 5% przychodu na wsparcie inicjatywy.
Na półkach sklepowych znajdzie się aż 5 produktów z portfolio marki, które sygnowane będą specjalną etykietą informującą o wsparciu SZLACHETNEJ PACZKI. Będzie to izotonik o smaku Red Orange oraz wody witaminowe OSHEE w czterech wariantach smakowych: HERBAL, Magnez + B6, Witaminy i minerały oraz ZERO. Dzięki temu zarówno sportowcy, dla których izotoniki są idealnym nawodnieniem podczas treningów, a także osoby dbające o uzupełnianie codziennej diety o witaminy oraz mikro i makroelementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu, będą mogły w prosty sposób pomóc przy zbiórce funduszy. Ze sprzedaży każdego z dedykowanych produktów firma OSHEE przeznaczy 5% na konto Stowarzyszenia WIOSNA, odpowiedzialnego za program SZLACHETNA PACZKA.
– Cieszymy się, że naszą akcję wspierają firmy o tak dużym zasięgu jak OSHEE. Marka ta dociera do osób, którym często brakuje czasu na zostanie wolontariuszem, a tak dzięki rozwiązaniu zaproponowanemu przez OSHEE mogą oni wspierać naszą inicjatywę podczas codziennych zakupów. Pokazujemy w ten sposób, że również tak można pomagać – komentuje współpracę Wojciech Kmiecik, Wiceprezes Stowarzyszenia WIOSNA.
Oficjalne otwarcie bazy potrzebujących rodzin SZLACHETNEJ PACZKI nastąpi 19 listopada bt. Tegoroczny Finał odbędzie się w dniach 10-11 grudnia. Inicjatywa SZLACHETNA PACZKA działa od 2001 roku, kiedy to studenci krakowskiego duszpasterstwa po raz pierwszy zorganizowali pomoc dla potrzebujących ze swojej okolicy, dotarli wówczas do 30 rodzin. 15 lat później pomoc otrzymało prawie 21 tysięcy rodzin. Tylko w ciągu ostatniej edycji, Paczka połączyła ponad milion Polaków!
Współpraca pomiędzy marką OSHEE i Stowarzyszeniem WIOSNA rozpoczęła się w ubiegłym roku. Podczas zeszłorocznej edycji OSHEE stworzyło oficjalny napój SuperW, który wspomagał wolontariuszy podczas rozwożenia paczek potrzebującym, a zysk z jego sprzedaży zasilał konto Stowarzyszenia na rzecz programu SZLACHETNA PACZKA.
jkg