W pierwszych trzech kwartałach tego roku Agora – wydawca Gazety Wyborczej zanotowała spadek przychodów o 6,7 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Strata netto spółki w tym okresie to 10,2 mln zł.
Spadek przychodów Agory wynika przede wszystkim z malejących wpływów ze sprzedaży reklam, tytułów prasowych – w tym Gazety Wyborczej oraz spadku sprzedaży biletów w kinach sieci Helios.
Jednocześnie od Nowego Roku Agora zapowiada wzrost cen za sztandarowy tytuł: od czwartku, 2 stycznia 2014 r. Gazeta Wyborcza będzie kosztowała 2,80 zł w poniedziałki, wtorki i środy, a w czwartki, piątki i soboty – 3,20 zł. To więcej o 30 groszy niż obecnie.
W październiku – ostatnim miesiącu, w którym badana była sprzedaż Gazety Wyborczej – wynosiła ona 184 019 egz., wobec 219 065 egz. rok wcześniej. Wyborcza po raz kolejny znajdowała się w czołówce dzienników o największym spadku sprzedaży.
Małgorzata Wilkos
Chociaż jedna dobra informacja :) warto dodać,że Tusk Vision Network, tylko w ciągu ostatniego roku stracił ponad 900.000 widzów. No to do dna!! za kolejne takie informacje, zdrówko :)
@ z Niemodlina. Witaj w Nowym Roku.Wszystkiego dobrego,szczesliwego. Za informacje jw,Zdrówko – fajnie napisałes.Powodzenia.
Pani życzę również wszystkiego najlepszego w nowym roku, a przede wszystkim właśnie dużo zdrówka, pozdrawiam.
Warto dodać, że ten szmatławiec obecny jest w (chyba) każdej bibliotece publicznej w kraju. Jest ich ok. 10 tys. i są dotowane z publicznych pieniędzy. Do tego dochodzi kroplówka od różnych państwowych instytucji w postaci reklam.
Super