„Zespół Downa jest jak plama, której nie można sprać” oraz zespół Downa jest jak czkawka, której nie możesz zatrzymać; jest jak marzenie o bohaterze, którego znasz tylko z książek, czy jest jak sen, który podoba się tylko mi – to oburzające hasła najnowszej kampanii społecznej organizowanej przez stowarzyszenie Olimpiady Specjalne. Takie hasła pojawiły się na billboardach w całym kraju. Normalnie tego się nie da zrozumieć! Stąd dziś jest zaplanowana konferencja prasowa, na której organizatorzy wyjaśnią, na czym polegają ich działania na rzecz osób niepełnosprawnych intelektualnie. Spotkanie poprowadzą dziennikarz Michał Olszański i znany z występów w telewizji Zygmunt Chajzer. Obecność Chajzera, kojarzonego obecnie przede wszystkim z reklamami proszków do prania, to też strzał w kulą płot. „To tym proszkiem chcą się pozbyć tej plamy na koszuli?” – ironizują internauci.
Szanowni Państwo, jako Państwa wieloletni klient i jednoczenie obywatel, któremu na sercu leży dobro wspólne prosiłbym o wyjaśnienie, jakie motywy zdecydowały o wyłożeniu pieniędzy (prośba o podanie kwoty?) na wsparcie kampanii stowarzyszenia Olimpiady Specjalne, która przejawia się oburzającymi hasłami typu „Zespół Downa jest jak plama na koszuli, której nie możesz sprać” umieszczonymi na billboardach w wielu miastach Polski. Byłbym wdzięczny za odpowiedź rzeczową, gdyż będzie ona miała duże znaczenie przy podejmowaniu przeze mnie decyzji o ewentualnym pozostawaniu Państwa klientem w przyszłości.
Oprac. Tomasz Kwiatek
Partia Obłudy, nie dość, że Targowica, to jeszcze faszyści.