Wszyscy znamy historię walki na reklamy, jaka toczy się od kilku lat na wszystkich kanałach telewizyjnych. W Polsce najbardziej zauważalnym zjawiskiem była wojna telefonii komórkowej gdy firmy „Play”, „Era” i „Plus” wzajemnie uderzały w swoje ceny spotami. Teraz przyszedł czas na jogurty:)
Jak wiemy firma ZOTT promuje się w reklamach „Ekstra dużymi kawałkami owoców”. Dlatego sprytni eksperci od wizerunku z firmy Danone postanowili pójść inną drogą.
Powstała reklama całkowicie przeciwna wobec wielkich kawałków owoców w jogurtach ZOTT.
Podczas spotu reklamowego, mama małej Zosi martwi się, że jej córka nie lubi jogurtów, bo często są w nich „duże kawałki owoców”. Ale spokojnie. Firma Danone wymyśliła specjalne dla małej Zosi specjalny jogurt, gdzie owoce zostały zmielone, a sam produkt ma gładką konsystencję i smak.
Czy przyniesie to efekt sprzedażowy? Czy ZOTT wymyśli kolejną kontr reklamę? Zobaczymy.
Obserwator Medialny
Może lepiej zapytajcie się ile w Opolu zarabiają pracownicy ZIOTT ! ! !
a ile zarabiają ich kierownicy i szefostwo – czysta PIRAMIDA KAPITALIZMU.
Pracownicy więcej pracują , więc więcej wytwarzają zatem firma przynosi większe dochody, ALE pracownicy cały … z tego mają . Profity czerpią kier.y i bossy
http://index.forum.gazeta.pl/szukaj/forum/zott
http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,242309,0,0
Akurat jestem w temacie. , Jest konkurs aby zbudować wieże z opakowań jogurtu Jogobelli
.Prosze zerknąć na stronke i zobaczyć pomysły i zagłosować. Ale nie każda praca – wieza jest nagradzana.jak obiecywano. Zauwazyłam popyt na ZOOTy ,więc marketing jest skuteczny.A ze kontr-reklama Danone z” papka” owocową tez smaczna, to „walka” trwa.Oby dla dzieci była zdrowa.