Pracownia Różnorodności w Toruniu [szerzy pederastię – red.] opracowała raport pt. Szkoła milczenia. Jego szerszy tytuł jest wymowny: „Szkoła milczenia. Sprawozdanie z przeglądu treści szkolnych podręczników do biologii, wiedzy o społeczeństwie i wychowania do życia w rodzinie pod kątem przedstawienia w nich problematyki LGBTQ i treści homofobicznych”. Można go pobrać pod tym linkiem, bądź wpisać w internet: „szkoła milczenia”.
Środowiska LGBT chcą mieć nadzór nad programem nauczania tak, by nasze dzieci uczyły się na takich przedmiotach jak biologia, WOS m.in. tego, że homoseksualizm jest normą.
Ponadto te środowiska chcą, by w szkole powstał obowiązkowy przedmiot pn. edukacja seksualna – w miejsce wychowania do życia w rodzinie (rodzina, wychowanie do bycia matką ojcem – jest zdecydowanie antywartością dla LGBT – wiec trzeba takie treści a naszych szkół usunąć). Wartości związane z rodziną, jak wierność, płodność, także dobrze rozumiana czystość przedmałżeńska oraz małżeńska, mają być zastąpione prawem do korzystania z seksualności, które jest już celem w sobie (zachowania seksualne promowane choćby na różnych paradach, są raczej perwersyjne – i nie mają dużo wspólnego z piękną miłością małżeńską). W tym duchu już w przedszkolu dzieci mają „odkrywać swoje ciało”, bo mają prawo do cieszenia się swoją seksualnością. To stoi w zupełnej sprzeczności z Ewangelią, a przede wszystkim jest gorszeniem i deprawowaniem naszych dzieci.
Eksperci, dokonując analizy treści podręczników do „wychowania do życia w rodzinie” w swoich opiniach świadomie wprowadzają w błąd odbiorców Sprawozdania. Skupiają się głównie na serii podręczników pt. „Wędrując ku dorosłości” – tych edycji podręczników, które są już wycofane z użytku.
Eksperci oskarżają autorów podręczników o reprodukowanie antyhomoseksualnych stereotypów i uprzedzeń, a wiele – ich zdaniem przytoczonych fragmentów spełnia mowę nienawiści (s. 95). Tymczasem mową nienawiści przepełniony jest sam tekst Sprawozdania – czytaj ustosunkowanie_do_raportu_szkoła_milczenia Tersy Król
W załączeniu przesyłam również Raport „Przeciw Wolności i demokracji”, gdzie można zapoznać się ze strategią i działaniami grup LGBT. można też się zorientować na jakim jesteśmy etapie wdrażania ideologii gender. http://www.mamaitata.org.pl/docs/Przeciw_wolnosci_i_demokracji_-_Raport_Fundacji_Mamy_i_Taty.pdf
Wydrukuj i wyślij pismo do p.Szumilas
Krystyna Szumilas
Minister Edukacji NarodowejAleja Szucha 25
00-950 Warszawa
dotyczy:
Przeglądu treści szkolnych podręczników do biologii, WOS i WDŻR pod kątem przedstawienia w nich problematyki LGBTQ (Lesbijki, Geje, Osoby Biseksualne, Osoby Transpłciowe oraz Osoby Queer) i treści homofobicznych pt. „Szkoła milczenia”.
Szanowna Pani Minister
Autorzy „Przeglądu…” żądając wycofania podręcznika do wychowania do życia w rodzinie „Wędrując ku dorosłości” i wprowadzenia obowiązkowej edukacji seksualnej w nauczaniu szkolnym, łamią konstytucyjne prawo rodziców do wychowania swoich dzieci.
Jako rodzice mamy nadzieję, że Ministerstwo Edukacji Narodowej nie podda się ideologicznym naciskom Stowarzyszenia Na Rzecz Lesbijek, Gejów, Osób Biseksualnych, Osób Transpłciowych oraz Osób Queer „Pracownia Różnorodności”, ponieważ to my rodzice jako pierwsi będziemy ponosić konsekwencje nieuporządkowanej aktywności seksualnej, która jest wpisana w program permisywnej edukacji seksualnej. O taki typ edukacji wnioskują autorzy sprawozdania pt. „Szkoła Milczenia” (www.spr.org.pl).
Protestuj jesteś nauczycielem lub wychowawcą!
Teraz można do woli korzystać z automatów hazardowych, czy tradycyjnych
kasynowych gier, takich jak poker, blackjack czy ruletka.
Nie musisz się obawiać ryzyka, że stracisz pieniądze i nerwy, bo wszystko to jest bezpłatne, odkąd są dostępne gry hazardowe online za darmo.