W dniu 16 grudnia RUCH S.A. uruchomi pierwsze w Opolu kioski w nowej kolorystyce i z nowymi funkcjonalnościami.
Kioski umiejscowione są przy ul. Książąt Opolskich i na Pl. Piłsudskiego. Towarzyszy im akcja informacyjno-promocyjna.
„To będzie zmiana jakościowa dla naszych klientów. Zakupy w nowych kioskach będą szybsze i przyjemniejsze, a asortyment poszerzony o produkty impulsowe” – Maciej Karolak, Dyrektor Marketingu RUCH S.A.
RUCH SA to firma z blisko stuletnią tradycją, której marka jest rozpoznawana przez prawie wszystkich Polaków. Dlatego też zmiany, które obecnie się dokonują, nie spowodują odejścia starej marki w zapomnienie, a wręcz przeciwnie, na fundamentach i tradycji dawnego RUCHu, budowana jest nowa jakość w obsłudze klientów. Neutralna kolorystyka kiosku automatycznie eksponuje produkt, który będzie teraz aktywnie promowany. Natomiast nowe logo u góry, czyli jaskrawy napis RUCH i niebieska kropka, jest elementem, który z daleka pozwoli poznać Klientowi, że ten punkt należy do sieci RUCHu.
***
RUCH SA
Założony w 1918 roku RUCH SA obecnie jest jednym z największych kolporterów prasy w Polsce z blisko 40% udziałem w rynku. Dostarczamy prasę do ponad 26 tys. punktów, zarządzamy siecią sprzedaży detalicznej liczącą ponad 6 tys. punktów. Dziennie obsługujemy blisko 8 milionów klientów detalicznych.
Prowadzimy także sprzedaż hurtową oraz sprzedaż prasy w prenumeracie. Współpracujemy z czołowymi wydawcami prasy, dzięki czemu w naszej ofercie posiadamy prawie 4 tys. tytułów prasowych. Wśród dostawców spółki znajdują się główni producenci FMCG, których produkty dystrybuujemy codziennie do bardzo szerokiej grupy odbiorców, m.in. do dużych sieci detalicznych takich jak Alma, POLOmarket, Chata Polska. Nasza rozległa sieć logistyczna zapewnia pokrycie obszaru całego kraju.
TK, za: Info. prasowa