Skandaliczna akcja plakatowa w Niemczech! Uderzenie w rodzinę i macierzyństwo

Zastępca Naczelnego

Foto za Twitter.com

W Niemczech pojawił się plakat z pytaniem, czy ta matka z dwójką dzieci jest „przyszłością” czy „zabójcą klimatu”. Cóż za haniebny atak na rodzinę i życie! – skomentował publikujący zdjęcie plakatu dziennikarz i analityk polityczny Sachin Jose.

Niemiecki plakat jest przede wszystkim obraźliwy dla kobiet i roli macierzyństwa. Cóż takie tezy nie dotyczą jedynie świata ludzi. Wczoraj, w Światowym Dniu Kota, portal Interia Zielona należący do Polsatu opublikował tekst „Słodkie kotki są słodkie, ale… nie dla planety”, a w nim tezę, że „wszystko wiąże się ze znaczącym wpływem zwierząt domowych, w tym oczywiście kotów, na emisję dwutlenku węgla. Badanie z 2019 r. wykazało, że emisja dwutlenku węgla przeciętnego kota to 0,25 tony rocznie.” Dla autorów i plakatu z Niemiec, i informacji z naszego krajowego portalu najwyraźniej problemem jest rzekome wytwarzanie większej ilości dwutlenku węgla przez istoty żywe. Ekowariaci są już o krok od tezy, że im mniej ludzi i zwierząt tym lepiej. W kontekście plakatu w Niemczech, to po prostu przerażające i trąci jakąś formą ekofaszyzmu. Warto dać temu szaleństwu odpór”

– mówi nam Monika Socha-Czyż, sekretarz generalny Zjednoczenia Chrześcijańskich Rodzin.

Komentarze internautów do plakatów w Niemczech

Informacja o uderzającej w rodzinę kampanii społecznej w Niemczech wywołała oburzenie wśród internautów:

Jeden z moich menadżerów na Green Team Meeting powiedział, że niewyedukowane kobiety mają dwoje lub więcej dzieci, i powinno się je edukować, ponieważ powodują zmiany klimatyczne. Roześmiałem się, wstałem i wyszedłem”

Jeżeli założymy, że Niemcy to złoczyńcy europejskiej historii, to koniec narodu niemieckiego w wyniku niskiej liczby urodzeń należy postrzegać jako błogosławieństwo dla Europy.”

Piotr Galicki

Komentarze są zamknięte