Carrefour wycofuje się z reklam w TVP z powodu treści o LGBT. Chadecy z ZChR zainicjowali internetową akcję pod hashtagiem #BoycottCarrefour

Zastępca Naczelnego3

Monika Socha-Czyż (ZChR)/YT

Francuska sieć supermarketów poinformowała na swoim koncie na Twitterze, że wstrzymuje kampanię reklamową w Telewizji Polskiej, ponieważ emitowane w niej treści „nie odpowiadają wartościom” firmy. Francuska centrala Carrefoura odniosła się do wpisu popularnej użytkowniczki Twittera o nicku Claire Underwood. Zapytała ona, czy firma wie, że „jej wydatki reklamowe finansują najbardziej obrzydliwą nienawiść anty-LGBT”, jako przykład podając rubrykę „tęczowa zaraza”, która miała znaleźć się na portalu tvp.info – podał Onet.pl.

Dzień dobry, te treści nie odpowiadają naszym wartościom. Po otrzymaniu pani sygnału wstrzymaliśmy trwającą kampanię. Podwoimy naszą ostrożność w tym obszarze wraz z polskim oddziałem Carrefoura”

– odpisała firma ze swojego oficjalnego konta.

Carrefour na podstawie fake news wstrzymuje swoją kampanię reklamową w TVP. Ciekawe, że gdy niemiecka ZDF faktycznie emitowała kłamliwy serial „Unsere Mütter, unsere Väter” – szargając dobre imię żołnierzy Armii Krajowej, to wówczas francuska sieć nie wstrzymywała swoich kampanii w telewizji niemieckiej. W naszej opinii, wpisanie się tej sieci w nagonkę na TVP, uzasadnia uruchomienie w Internecie akcji pod hashtagiem #BoycottCarrefour. To działanie całkiem adekwatne do włączenia się przez Carrefour do promowania ideologii LGBT”

– powiedziała Niezależnej Gazecie Obywatelskiej Monika Socha-Czyż, przewodnicząca okręgu bielskiego Zjednoczenia Chrześcijańskich Rodzin.

Już po publikacji artykułu przez Onet do sprawy odniósł się szef portalu tvp.info, który na Twitterze napisał, że jego portal „nie ma i nigdy nie miał rubryki >>tęczowa zaraza<<„.

Carrefour Polska przesłał portalowi oświadczenie, w którym zapewnia, że „przestrzega najwyższych standardów w zakresie poszanowania różnorodności”.

Wskazana w poście na Twitterze reklama, została błędnie wyświetlona w związku z zautomatyzowanym zakupem kampanii reklamowych na platformach VOD, na co natychmiast zareagowaliśmy wstrzymując ją oraz wdrażając silniejsze wykluczenia dla tego rodzaju automatycznych kampanii reklamowych (wykluczenia dotyczącego m.in. tematów związanych z rasizmem, dyskryminacją, seksem, przemocą, itp.)”

– napisał polski oddział firmy.

Onet.pl/Piotr Galicki

  1. Gustaw
    | ID: 71717fd9 | #1

    Jeszcze się wycofajcie z Polski, będziemy bardzo zadowoleni.

  2. | ID: 18ccb79e | #2

    Też boedronkę trzeba bojkotować – polskie szefy nieetyczne -dyr .ich łgał i nie przyjął mnie do pracy -kasjera bom niepełnosprawny i lekarz zakł.ich ze 10 kg mogę tylko dżwigać -odeszła dyskryminowana-choroba reum.kolana -też kaufland- na fieldorfa 41 w-wa mieli przyjąć na kasjera a nie wzięli – w lutym na spędzie w biurze pracy -tak-nie ma u nas dyskrym.ze wzgl.na wiek i zdrowie a odmówili dyrektorka telef. bo 63 l.to nie – a w sądzie pracy W-wa Praga -okregowym – jeden z kasty za nimi lapówkarz i dupowłaz niemiecki żądał ode mnie zapłaty od pozwu -od biedaka – z 20 000 zł kosztów -taki gad !!

  3. Anonim
    | ID: caf8a57e | #3

    Mama swoich produktów dosyć i to bezpicznych, więc się wycofajcie szybko

Komentarze są zamknięte