Ponownie pojawił się „ponadczasowy” spot TV z ministrem rolnictwa Markiem Sawickim w roli głównej. Jak pisze onet.pl za 2-3 mln zł emituje go nie tylko przed meczami Euro 2012, w także ich przerwach i tuż po ostatnim gwizdku sędziego.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) twierdzi, że promuje w ten sposób efekty wdrażania Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-13. Spot z ministrem rolnictwa Markiem Sawickim i szefem ARMiR Tomaszem Kołodziejem, który powstał rok temu, jest pokazywany w najdroższym czasie antenowym, czyli w blokach reklamowych wokół transmisji na żywo z meczów Euro 2012.
Agencja nie chce odpowiedzieć na pytanie – ile kosztowała kampania w TV. Spot ma być na antenach TVP wyemitowany w sumie 33 razy. Przed, w trakcie i po meczach Euro 2012. Wedle informacji Onet.pl koszty emisji w najlepszym czasie antenowy przy okazji Euro 2012 to 2-3 mln zł.
wpolityce.pl / za onet.pl
Ciemna masa daje się zmanipulować.
Oddziaływanie na podświadomość ,oddziaływanie POdprogowe – przekaz subliminalny.
Społeczeństwo jest słabo obywatelskie-nie analizuje POdawanych informacji. Wierzy w to co POwiedzą serwisy informacyjne.