Ubezpieczenie komunikacyjne OC w kioskach RUCH-u

Niezależna Gazeta Obywatelska

RUCH_kiosk_[ruch.com.pl]RUCH i Benefia wprowadzają na rynek unikatowy system sprzedaży polis ubezpieczenia OC w kioskach. Klient otrzymuje ofertę w 5 sekund, a podpisanie umowy trwa do 2 minut.

Od września w wybranych i specjalnie oznakowanych kioskach sieci RUCH będzie można otrzymać ofertę i kupić polisę na ubezpieczenie komunikacyjne OC. Wystarczy pokazać agentowi w kiosku lub saloniku prasowym dowód rejestracyjny, by po kilku sekundach otrzymać ofertę na ubezpieczenie komunikacyjne Benefii. Jeśli klient uzna, że jest ona bardziej korzystna od posiadanej dotychczas, może od razu na miejscu zawrzeć umowę i wykupić polisę. W nowatorskiej usłudze wykorzystano możliwość skanowania kodów QR znajdujących się dokumencie dowodu rejestracyjnego i nowoczesne rozwiązanie informatyczne Benefii.

„Możliwość zakupu ubezpieczenia OC w sieci RUCH jest kolejną nowością, która ułatwi naszym klientom załatwianie podstawowych spraw w jednym miejscu i w bardzo krótkim czasie. RUCH to nie tylko punkt w którym kupuje się prasę, odbiera i nadaje paczki i płaci za rachunki, ale nasze punkty są mini centrami usług, teraz także ubezpieczeniowych. Wybrana grupa naszych agentów jest już przeszkolona, zdała stosowne egzaminy i ma zgodę Komisji Nadzoru Finansowego na sprzedaż polis. Wierzę, że to nowe udogodnienie spotka się z dużym zainteresowaniem naszych klientów, ponieważ zakup ubezpieczenia trwa niewiele dłużej niż kupienie gazety.” – mówi Dariusz Stolarczyk, Wiceprezes RUCH S.A.

System sprzedaży polis, który RUCH wspólnie z Benefią przygotował dla swoich klientów jest jedynym takim rozwiązaniem w Europie. Możliwość sporządzenia oferty w średnio 5 sekund wymagała silnej integracji rozwiązań informatycznych RUCH z Centralnym Systemem Obsługi Ubezpieczeń Benefii.

Nasza, usługa, którą realizujemy z RUCHem, skierowana jest do osób, które w krótkim czasie chcą uzyskać najlepszą ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego. Procedura, którą proponujemy jest przełomem na rynku ubezpieczeń. Po zeskanowaniu kodu z dowodu rejestracyjnego system RUCH-u łączy się z Centralnym Systemem Obsługi Ubezpieczeń Benefii i sprawdza takie informacje, jak zniżki czy historię ubezpieczenia danego klienta i na tej podstawie generuje ofertę. W tym samym czasie system  sprawdza dotychczasowy przebieg ubezpieczeń Klienta w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym. A wszystko to trwa  średnio 5 sekund. Warto sprawdzić naszą ofertę, bo każdego dnia pracujemy nad tym, żeby zadowolić najbardziej wymagających klientów” – mówi Paweł Bisek, Prezes Zarządu, Benefia

Benefia Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. jest częścią Vienna Insurance Group. Do końca roku 2013 z oferty Towarzystwa skorzystało ponad 336 tysięcy stałych klientów.

Benefia jest laureatem wielu nagród, m.in. Lidera Infromatyki w zakresie zastosowania  informatyki w działalności ubezpieczeniowej, a zwłaszcza stworzenia i sprawnego funkcjonowania Centralnego Systemu Obsługi Ubezpieczeń, a także za Najlepszą Instytucję Finansową Rzeczpospolitej itp.

Komentarze są zamknięte