List otwarty Światowego Kongresu Kresowian do Sakiewicza w obronie księdza Isakowicza-Zaleskiego

Niezależna Gazeta Obywatelska53

Tomasz Sakiewicz2 [ytube]Ze zdumieniem odebraliśmy fakt, ze na łamach Gazety Polskiej zabrakło cotygodniowych felietonów księdza Tadeusza Isakowicza – Zaleskiego. Mamy świadomość tego, ze Pan, jako  redaktor naczelny ma prawo dobierać sobie współpracowników według własnego uznania i rozstawać się z nimi –  kiedy  uzna za stosowne, niesmak budzi jednak styl i sposób w jaki Pan tego dokonał w przypadku ks. Zaleskiego.

Z formy, w jakiej Pan, wyjaśniając powody tej decyzji –  zwrócił  się na łamach prasy do księdza T. Isakowicza – Zaleskiego – wnioskować można, ze łączyły Was:  redaktora naczelnego Gazety i  felietonistę,  – jeśli nie przyjacielskie, to na pewno koleżeńskie kontakty. Byliśmy przekonani , ze łączyły także wspólne ideały i bliski nam, Kresowianom, prawicowy profil Gazety. Głęboko więc oburzył nas zarówno ów  styl jak i sytuacja, w której nasz NIEZŁOMNY został  cynicznie obrażony i to – przez kogoś z grona „swoich”.

 

Dyrektoriat Światowego Kongresu Kresowian  w uchwale podjętej  na posiedzeniu w dniu 22 marca 2014  udzielił swojego  poparcia dla niezłomnej postawy księdza Tadeusza Isakowicza-Zaleskiego, człowieka wielkiej odwagi i kapłana równie wielkiej charyzmy; Kustosza Narodowej Pamięci,  dla którego tytuł ten jest nie tylko wyrazem uznania za dotychczasowe zasługi ale także wyzwaniem do nieustannego na rzecz  tej pamięci działania. To wyzwanie nasz Kapłan nieustannie podejmuje,  również w naszym imieniu.

 

Podkreślamy, ze ksiądz Tadeusz Isakowicz-Zaleski, Honorowy Członek Światowego Kongresu Kresowian jest dla nas  autorytetem i duchowym przywódcą. Stając w jego obronie bronimy więc nie tylko ideałów, które Ksiądz reprezentuje,  ale także wartości jakie niosą jego wypowiedzi będące równocześnie wyrazem naszych poglądów, szczególnie w kwestiach dotyczących polityki wschodniej i stosunków polsko-ukraińskich.

 

Lekturę Gazety Polskiej rozpoczynaliśmy zazwyczaj od ostatniej strony. Brak na tej stronie felietonu  ks. Zaleskiego zmusza nas do rezygnacji z popierania Gazety. Informujemy także, ze członkowie naszych organizacji kresowych,  będący równocześnie członkami Klubów Gazety Polskiej noszą się  z zamiarem rezygnacji z członkostwa w tychże Klubach jeśli  ksiądz Isakowicz-Zaleski nie zostanie przeproszony, szczególnie  za słowa, że „szerząc propagandę proputinowską ma  na rękach krew niespełna setki ofiar z Majdanu”.

 

Oczekujemy  od Pana Redaktora umieszczenia naszego stanowiska na łamach Gazety Polskiej.

(-) Jan Skalski, prezes  Światowego Kongresu Kresowian

 

Krzysztof Przybylski – członek Prezydium

  1. z Niemodlina
    | ID: 3aef206e | #1

    Drogi Księże Tadeuszu,

    Jak do tej pory nigdy tym co robiłem nie obrażałem Cię osobiście. Ty zrobiłeś to już wielokrotnie. Współpracując z nami dopuszczałeś się rzeczy zupełnie niesamowitej – ataku w innych mediach na własne środowisko. Rzeczywiście trochę szkód nam wyrządziłeś, ale nie tak wiele jak chciałeś. Twoje zachowanie byłoby niezrozumiałe, gdyby nie to co dzieje się na Ukrainie. Podobnie jak Polacy żyjący na Kresach wsparliśmy ukraińską rewolucję. Wielu z nich mimo wcześniejszych prześladowań stanęło po stronie wolności. Lepiej bowiem trudną prawdę wyjaśniać z ludźmi wolnymi niż niewolnikami. Jesteś jednym z niewielu Polaków, którzy może nieświadomie, ale jednak stanęli po stronie Moskwy. Obydwaj wiemy, że to co pisałeś nie było prawdą. Bo to nie banderowcy zrobili tę rewolucje, ale ludzie, którzy nie chcą być pod butem Kremla. Póki była to tylko kwestia patrzenia na świat, póty mogliśmy prostować podawane przez Ciebie informacje. Jednak kilka tygodni temu polała się krew. Do Ukraińców, Ormian, Białorusinów, Polaków, a nawet Rosjan strzelano uzasadniając to w taki sam sposób jak Ty w swoich tekstach. Dzisiaj putinowska propaganda służy agresji i zabijaniu. Kto ją szerzy ma tak samo krew na rękach jak snajperzy, czy skrytobójcy. Pamiętamy jak zgodnie ocenialiśmy zbrodniczość PRL-owskiej propagandy w sprawie Ks. Jerzego. Ta sytuacja ma podobny wymiar.
    Chcę Cię przestrzec przed tym co robisz, bo straszliwie pobłądziłeś. Bierzesz na swoje sumienie ciężar, którego uczciwy człowiek nie może znieść.
    Będę się za Ciebie modlił, a teksty zacznę drukować, gdy nie będą nieść takich cierpień i nieszczęść jakie niesie agresywna propaganda Moskwy.

    Serdecznie pozdrawiam
    Tomasz Sakiewicz

  2. Eleonora
    | ID: 9b4cef33 | #2

    @z Niemodlina

    Wkleja pan ten tekst by do reszty pogrążyć Sakiewicza?
    Przecież jest Pan jego wiernym czytelnikiem.
    Dawka chamstwa w jego wypowiedzi jest powalająca…
    Jak mozna porównywać zasłużonego Kapłana do morderców i skrytobójców?

    „Kto ją szerzy ma tak samo krew na rękach jak snajperzy, czy skrytobójcy.”

    To już kolejny zniesławiony Kapłan Kościoła Polskiego.
    Zaraz po abp Wielgusie, o. Rydzyku…

    Zresztą nie odbiega prostactwem od sławetnego Listu Otwartego do Papieża, również autorstwa
    Sakiewicza

    „Nie wiem, czym kieruje się ojciec Rydzyk. Wiem jednak, że miał okazję poznać prawdę i tę prawdę odrzucił. Miał okazję pojednać się z ludźmi, których ciężko skrzywdził, a zamiast pojednania wyrządza im nowe krzywdy
    Prawdziwymi ofiarami ojca Rydzyka nie są jednak obrażani przez niego biskupi, dziennikarze czy politycy. Największą krzywdę wyrządza prostym ludziom, którzy zawierzyli mu, że mówi w imieniu Kościoła”

  3. z Niemodlina
    | ID: 3aef206e | #3

    @Eleonora

    Istotną częścią polskiej racji stanu jest niepodległa Ukraina, proszę odrzucić emocje na bok.

  4. Irena
    | ID: 4211524c | #4

    Jak zapewnia, Pan Sakiewicz bedzie sie modlił za księdza….A,o co się będzie modlił? Chamstwa mu nie brakuje.to trudno podejrzewać , że cnotliwy .A modlitwy beda wysłuchane,taką ma nadzieje.??? To tylko nadzieja. Jaki ten świat przewrotny.

  5. Anonim
    | ID: ab7338bb | #5

    http://niezalezna.pl/53050-wolyn-i-organizator-tituszek

    Po tym artykule problem jakby siekierą urąbany (banderowską) – zero odpowiedzi na zarzuty sformułowane przez Górską-Hejke. Jakby problemu w ogóle nie było. Nic po prostu! Jedyne co mamy to jakieś gołosłowne gesty poparcia w stylu „wspieramy”, „potępiamy” itp. Czyli wniosek z tego, że argumentacja tak celna, że zamknęła spór definitywnie na niekorzyść księdza.

  6. | ID: 7b04145c | #6

    Czy ktoś ma adres X. Isakiewicza-Zalewskiego? Mam kilka jego książek, które chciałbym odesłać Autorowi. Z góry dziękuje

  7. Eleonora
    | ID: 9b4cef33 | #7

    @Tomasz Sokolewicz

    Proszę napisać i poprosić o adres pocztowy.
    I odesłać, mam nadzieję, że zrobi to pan na swój koszt i bez żądania zwrotu kosztów zakupu tychże książek?

    E-mail : [email protected]

  8. Eleonora
    | ID: 9b4cef33 | #8

    Pożegnanie z Czytelnikami Gazety Polskiej 08-03-2014, 19:03

    Zostałem poinformowany, że również w najbliższym numerze tygodnika „Gazeta Polska” nie zostanie dopuszczony do druku mój felieton, choć do redakcji wysłałem go w umówionym terminie. Równocześnie pan redaktor naczelny Tomasz Sakiewicz, bez jakiejkolwiek wcześniejszej rozmowy, zaatakował mnie publicznie na portalu Niezalezna.pl. Oczywiście bez prawa do obrony. Oczywiście także, zgodnie z obyczajami tego portalu, od razu zamieszczone zostały agresywne posty, które naruszają moją godność osobistą.
    Wystarczy przeczytać jeden z nich:
    „Brawo panie Tomaszu -ksiadz zalewski to nie rak tylko torbiel a torbiel mozna wyciac bez skutkow ubocznych”.
    A jak „wycinanie” będzie się w najbliższej przyszłości odbywało, to chyba łatwo jest to przewidzieć.

    W takiej sytuacji moje dalsze pisanie tekstów, które cenzura po raz kolejny i tak wyrzuci do kosza, nie ma już najmniejszego sensu. Poza tym, publicysta, które chce zachować prawo do swojego zdania, nie da rady normalnie funkcjonować w toksycznej atmosferze ustawicznych polowań na „ruskich agentów”, „leninowskich pożytecznych idiotów”, „resortowe dzieci” czy „głosicieli putinowskiej propagandy”. Może to inni potrafią, ale ja nie.

    Dlatego też niniejszym wpisem pragnę pożegnać się z Szanownymi Czytelnikami „Gazety Polskiej”, „Gazety Polskiej Codziennie”, „Nowego Państwa” oraz portalu Niezalezna.pl. Dziękuję Wam wszystkim za to, że mogliśmy być razem przez prawie siedem lat. Szczególnie pragnę podziękować Klubom „Gazety Polskiej” za przyznany mi tytułu Człowieka Roku 2008, a także za organizację wielu moich spotkań autorskich i prelekcji, tak w kraju, jak i zagranicą. Poprzez te spotkania poznałem wielu ciekawych ludzi i doznałem wiele dobra. Dziękuję także za pomoc w kweście i kampanii odpisów 1% na rzecz Fundacji im. Brata Alberta, opiekującej się osobami niepełnosprawnymi intelektualnie.

    … no i pozyteczni idioci zostaną sami na boisku :)))

  9. Niezapominajka
    | ID: 4c5d6b01 | #9

    Ojeju. Sokolewicz przemówił.
    już wykończyłeś Leszka Moczulskiego??
    jak już będziesz u Tiachnyboka to daj znać czy gołdzia była należycie zimna
    Hihihi
    :)

  10. Stach R.
    | ID: e35c3ca6 | #10

    Chętnie podesłałbym swój adres,bo chciałbym mieć wszystkie książki Księdza Isakowicza,ale gdy pomyślę kto miał je w rękach,to zaraz odchodzi mi ochota. Kupię nowe!

    Nie zapominajmy,że tę „rewolucję” wszczął G.Soros (podobnie jak te „pomarańczową”) i choć to rzeczywiście dobre dla Polski (tak z grubsza!), to nie wolno nam akceptować tego czynnika banderowskiego – NIGDY I ZA ŻADNĄ CENĘ! Pan Sakiewicz choć mason i jako taki powinien znać się na polityce idzie ślepo za swoim „guru po przynależności”. A do tego to chamstwo… Nie przystoi!

    I pomyśleć,że przypadkowo nie kupiłem TV Republika…nie zdążyłem.

    Pozdrawiam Księdza – i popieram!

  11. Irena
    | ID: 4211524c | #11

    mój bład punkt 3 ma być – pan Sokolewicz.przepraszam

  12. | ID: 7b04145c | #12

    „W całej Polsce tylko WSIowi kibicują Putinowi.”

  13. Anonim
    | ID: c5339f9c | #13

    Niebawem skończy się ta durna zabawa w: popieram lub potępiam Putina, gdy car wsiej Rosji zawita na stalowym rumaku w naszej stolicy! Otrząśnijcie się rusofile! CZAS MYSLEĆ, JAK SIĘ OBRONIĆ PRZED ATAKIEM SOWIETÓW!!! Ani Zachód, ani Unia nie ma zamiaru umierać za Gdańsk i Warszawę! Putin doskonale orientuje się w sytuacji międzynarodowej, która w sposób wyjątkowy w skali dziesięcioleci przyniosła obezwładnienie Zachodu i rezygnację z radykalnych metod przeciwstawiania się rosyjskiej ekspansji (głównie ze strony USA) i daje Rosji niebywałą szansę nie tylko odzyskania dawnej strefy wpływów, ale zaanektowania przerażonego możliwością rosyjskiej agresji Zachodu. Ekspansja Rosji nie ma oczywiście nieograniczonych możliwości. Pomimo degeneracji planów obronnych, jedynym obszarem stanowiącym dla Moskwy poważny problem jest kontynent amerykański. Z tego powodu wystawienie na granicy polskiej sił amerykańskich sojuszu NATO byłoby skutecznym zabiegiem powstrzymującym Rosje przed agresją. Z europejskimi potencjami Rosja może w ogóle się nie liczyć . Wołanie o pomoc R. Sikorskiego do Europy wydaje się w tym kontekście zabiegiem nietrafnym i pogrążającym. Stanowisko J. Kaczyńskiego nawołujące do wezwania o wsparcie sil NATO-wskich z USA ma racjonalne podstawy.

  14. Eleonora
    | ID: 5f2101ba | #14

    Stanowisko J. Kaczyńskiego nawołujące do wezwania o wsparcie sil NATO-wskich z USA ma racjonalne podstawy.”

    Brawwoo!
    Jaruzelski ciągle żywy!
    Podobnie jak bratnia pomoc :))

    A Amerykanie jak dobre wujki wysłuchają próśb zacnego ( i przytomnego) pana prezesa i podeslą nam swoje wypasione samoloty.
    Prosto z Nevady:

    http://2.bp.blogspot.com/-lM6psPJYFxg/TwEIMORdYXI/AAAAAAAAE64/UnnDw3QkJYU/s640/boneyard2.JPG

    http://2.bp.blogspot.com/-O-fqlJjCGyQ/TwEIaigtjNI/AAAAAAAAE7Y/K4c40nGmGd8/s640/3.jpg

  15. Anonim
    | ID: c5339f9c | #15

    Jaruzelski jest wiecznie żywy we wdzięcznej pamięci agentki sowieckiej wojskówki. Czego ma dowodzić złomowisko z Nevady nie wiadomo. Wiadomo natomiast, że „bratnia pomoc z Moskwy” jest zawsze mile widziana przez Eleonorę.

  16. Irena
    | ID: 8bdb73e3 | #16

    Jesteśmy skazani na wojne ???Utrzymywanie wraków amerykańskich i żołnierzy to dalsza bieda naszego nieszczęśliwego kraju A dlaczego nie zmontujemy swojej armii?? Zrobić pobór wałesajacej sie młodziezy bez pracy, dostana ubior, wyzywienie,zołd i przeszkola ich odpowiednio.Mogą w NATO słuzyć.Nie rozumie polityki pana Kaczyńskiego.

  17. Eleonora
    | ID: 5f2101ba | #17

    @Anonim

    Może taki demon intelektu, Anonim wskaże mi różnicę pomiędzy bratnią pomocą płynącą z USA a Rosją!?

    Poproście panowie patryjoci o zbombardowanie budynku URM, po co nam budynek, w którym przesiaduje
    „Ryży bandyta”?!
    Wszak USA ma na tym polu doświadczenie, ot chociażby Sarajewo czy Belgrad…

  18. Eleonora
    | ID: 5f2101ba | #18

    @Irena

    „Nie rozumie polityki pana Kaczyńskiego.”

    Co tutaj rozumieć?!
    Pan Kaczyński podobnie do Tuska i reszty w dooopie mają polskich rolników, pracowników innych branż, którzy już tracą na zakazie eksportu.
    Wykorzystają to Niemcy, bo mają prawdziwych polityków, nie to co Polska….
    Kaczynski i spółka wykonują rozkazy braci fartuszkowych, którzy ubzdurali sobie, że tylko oni mogą zarządzać naszym globem…
    Mądrzy mężowie stanu ( tacy jak Orban) nie wtrącają się w takie niebezpieczne gierki.
    Znają swoje miejsce w szeregu…
    Głupi jak nasi, podskakują, wymachują obcymi flagami, wrzeszczą po obcych placach…
    A cięgi zbiera caly Naród!

    Ale takie cymbały, patryjoty, gotowe są wzywać obce wojska byleby wyszło na ich:(((
    Niedobrze się robi jak się czyta takich bełkoczących Anonimów
    Rosyjska ekspansja…. dobre!
    Niech no Anonim powie ilu ukraińskich żołnierzy poległo podczas ostatniej „wojny obronnej”???
    Pijane to czy głupie tylko?

  19. Anonim
    | ID: ab7338bb | #19

    @Eleonora

    ” rozkazy braci fartuszkowych, którzy ubzdurali sobie, że tylko oni mogą zarządzać naszym globem…” aha zatem takie same dążenia Kremla lub Watykanu są jak najbardziej właściwe? Kto dał ci prawo do rozporządzania o tym co jest na tym świecie słuszne a co nie? Bóg? A może tylko ktoś go udający?

  20. Anonim
    | ID: 03637072 | #20

    Tylko tego by brakowało, żeby Ukraińcy stawili czynny opór zanim rozlokują się na rubieżach jakiekolwiek wojska mogące ich wesprzeć. Ruska matrioszka – Eleonora – idź ty w piz–u do swoich za oficera politycznego po ruskiej stronie robić!

  21. Eleonora
    | ID: 5f2101ba | #21

    @Anonim

    „Kto dał ci prawo do rozporządzania o tym co jest na tym świecie słuszne a co nie? Bóg? ”

    Nie, nie Bóg!
    Obama :)))

  22. z Niemodlina
    | ID: 4631a4e9 | #22

    @Eleonora

    Mam wrażenie,że Pani Eleonora czeka na moment w którym będzie mogła przywitać kwiatkami pod Warszawą rosyjskich sołdatów :) To ja już z dwojga złego wolę USA, które ma doświadczenia w Serbii, niż Ruskich którzy mają OGROMNE doświadczenie w Polsce. Proszę sobie uświadomić, że tam gdzie wejdzie już Ruski, to dobrowolnie już nie wyjdzie, nie zna Pani polskiej historii? To nie tylko rosyjska ekspansja, ale jawna agresja i pogwałcenie traktatu podpisanego 20lat temu przez Rosję, to jak to nazwać?

  23. Eleonora
    | ID: ddaa6722 | #23

    @Anonim

    Mówisz pan o wojnie z ruskimi ( którą oczywiście oni wywołali)
    – to powiedz mi pan gdzie są ofiary tejże?!

    Rozumiem, że o wojnach i wojsku gooowno pan wiesz, ale chociaż podstawy, co?!?!?!

  24. Eleonora
    | ID: ddaa6722 | #24

    O!
    To jest artykuł w sam raz dla ćwoków, którzy nie widzą co się wokół nich wyprawia.
    W sam raz dla tych wszystkich Anonimów, co w snach nawet wojują z ruskimi :))

    http://wirtualnapolonia.com/2014/04/03/marysia-pyz-burze-emocji-pozostaly/

  25. Eleonora
    | ID: ddaa6722 | #25

    Szanowny panie z Niemodlina
    – muszę pana zmartwić

    Nie mogę się doczekać aż pańskie intelektualne guru, pp. Sakiewicz i Wildstein ogłoszą wszem i wobec, że plajtują :)
    Wreszcie zakończy się szczucie Polaków na Polaków
    Kto nie z nami ten ” ruski szpieg” nie wyłączając katolickich kapłanów….

    Proszę mnie uświadomić
    – gdzie jest taka kraina, do której wejdą nasi „adwokaci Niemcy”i stamtąd dobrowolnie wychodzą?!

    Nawoływanie do wtargnięcia obcych wojsk na terytorium własnej ojczyzny, uważam za niedyspozycję intelektualną ( delikatnie napisane)

    Może do tego służyła słynna ustawa 1066, przegłosowana w Sejmie.
    Podczas głosowań nieobecna była cała wierchuszka PIS.
    Z panem prezesem na czele.

    Art. 2.
    (…)
    1) wspólna operacja – wspólne działania prowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej z udziałem zagranicznych funkcjonariuszy lub pracowników państw członkowskich Unii Europejskiej lub innych państw stosujących dorobek Schengen:
    2) (…)
    a) w formie wspólnych patroli lub innego rodzaju wspólnych działań w celu ochrony porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz zapobiegania przestępczości – prowadzone przez funkcjonariuszy lub pracowników Policji, Straży Granicznej lub Biura Ochrony Rządu,

    http://3obieg.pl/ustawa-o-bratniej-pomocy-czyli-targowica

  26. Anonim
    | ID: ab7338bb | #26

    @Eleonora

    Jak myślisz Eleonoro czy Bóg jest naprawdę tak nieskończenie dobry i miłosierny czy może oceniając to np. na twoim życiu jest dość wredny i złośliwy?

  27. Anonim
    | ID: 03637072 | #27

    Babie się już we łbie miesza od rosyjskiej propagandy. Świadomie nie odróżnia umów zawieranych w ramach UE od umów wojskowych. Nie odróżnia ruskiej okupacji i narzuconego bagnetami zbrodniczego systemu od współpracy obronnej w sytuacji zagrożenia w ramach paktu NATO. Zdaniem Eleonory Polska powinna zaprzestać nakłaniania własnych sojuszników do stawienia oporu ruskiej interwencji. Sama ta paplanina może zostać za próbę podważania i osłabiania polskiej obronności.
    Przywoływanie na eksperta Marysi Pyż ze Lwowa! Tyleż baba wie o wojsku, ile ją nauczyli politrucy na prelekcjach.
    No i miotanie goownem nie koresponduje z przybieraniem się w piórka ultra-katolika.

  28. z Niemodlina
    | ID: 4631a4e9 | #28

    @Eleonora

    A co ma ustawa 1066 do naszego członkostwa w NATO ? :)

  29. Anonim
    | ID: ab7338bb | #29

    @Eleonora
    Oprócz tego Eleonoro skoro jesteś tak gorącą przeciwniczką aborcji i ochrony życia poczętego uświadom nam wszystkim, w których krajach dokonuje się najwięcej na świecie zabiegów aborcyjnych. Na pierwszym miejscu są Chiny. A na drugim…?

  30. Eleonora
    | ID: ddaa6722 | #30

    @Anonim

    Oczywiście, że ” mi się mięęsza”
    Proszę o wybaczenie…. To chyba na wskutek tej ” ruskiej interwencji”….
    Ale pan zdaje się, że nie bardzo potrafi wytłumaczyć na czym polega ” współpraca obronna NATO w sytuacjach zagrożenia”

    Może do pana patryjoty trzeba przemówić pismem obrazkowym?
    Uprzejmię proszę :)

    https://i0.wp.com/cdn.ruvr.ru/2014/03/24/1502354429/9h_99408376.jpg

    A teraz do poczytania;

    https://cyklista.wordpress.com/2014/03/25/15-rocznica-morderczych-bomdardowan-nato-w-jugoslawii/

  31. Eleonora
    | ID: ddaa6722 | #31

    @z Niemodlina

    Ustawa 1066 umożliwia wejście na nasze terytorium obcych służb mundurowych.
    Z UE jak i spoza niej.
    Czyli jak NATO jednak nie zechce, byc może znajdą się inni chętni?!

    Polskie patryjoty juz opłakują wypowiedź niemieckiego polityka:

    „Pacta sunt servanda…? Niemieckie MSZ odmawia przysłania wojsk do Polski.
    „To niezgodne z umowami z Rosją!
    Nie sądzę, by minister Radosław Sikorski rzeczywiście mówił o tym, że możliwe jest stacjonowanie w Polsce oddziałów (NATO), zwłaszcza w takich rozmiarach. Sądzę, że wie, że stoi to w sprzeczności z porozumieniami zawartymi między NATO a Rosją
    Tak skomentował wtorkową wypowiedź szefa polskiej dyplomacji jego niemiecki odpowiednik, Frank-Walter Steinmeier. ”

    No cos podobnego!
    Niemcy nie palą się wejść do Polski!
    Niemieccy Panowie, umów należy dotrzymywać!
    Wstyd wielki!
    Przypomnijcie sobie umowy sprzed września’ 39 roku i Westerplatte….

    Panie z Niemodlina bardzo Panu współczuję, tym razem nie dokopie pan ruskim:((
    Ale zawsze może pan iść i pohałasować pod filharmonią, kiedy znowu zawita ruski chór!
    Zawsze to coś…

  32. Anonim
    | ID: 03637072 | #32

    To a propos chóru:
    http://www.tvn24.pl/krakow,50/koncert-rosyjskiego-choru-odwolany-filharmonia-nie-jest-miejscem-demonstracji,414428.html
    Brawo Kraków!!!
    J. Kaczyński, najbardziej znienawidzony przez Eleonorę likwidator jej agenturalnego środowiska Wojskowych Służb Informacyjnych, zaznaczał wyraźnie, że błędem moralno-politycznym jest zachęcanie przez marionetkowy rząd Donalda Tuska wojsk niemieckich do antyrosyjskiej akcji. Wojska te jego zdaniem nie tylko nie odegrałyby żadnej znaczącej dla Putina roli, ale kompromitowałyby swoją obecnością polską pamięć historyczną. Z obecnością sił amerykańskich Rosja musiałaby się liczyć. Czy USA zdecydują się wypełnić zobowiązania sojusznicze wobec polski – to już inna sprawa.

  33. z Niemodlina
    | ID: 4631a4e9 | #33

    @Eleonora

    :) Nie opłakują, nie opłakują, jak słusznie powiedział J.Kaczyński, Polacy nie chcą niemieckiego wojska w Polsce w ramach NATO, żyją jeszcze ludzie, którzy pamiętają wojnę, to ciągle budzi złe skojarzenia i wiele lat jeszcze upłynie zanim to się zmieni, poza tym akurat Niemców nie potrzebujemy, z resztą ich armia w porównaniu do USA to jak mrówka i słoń :) Pani cieszą dobre relacje Berlina i Moskwy ??? bo mnie niespecjalnie. A chór wehrmachtu w mundurach ze swastykami nie przeszkadzałby Pani na trasie koncertowej w Polsce ?? Ja sobie nie życzę w Polsce ruskiego chóru czerwonoarmistów i sowieckiej symboliki. Nie widzi Pani podobieństw ?? Nadal nie widzę związku między NATO a ustawą 1066. To po co wstępowaliśmy do NATO 15lat temu, jak można było wprowadzić ustawę 1066, to może państwa nadbałtyckie zrobiły błąd wstępując do NATO,bo mogły też swoje bezpieczeństwo zagwarantować sobie ustawą! :) :) To niedorzeczne co Pani wypisuje, z jednej strony NATO ma stosować się do umów zawartych z Rosja, a Rosja wbrew wszelkim umowom i porozumieniom może wkraczać sobie na terytorium sąsiedniego państwa i wtedy nie ma mowy o naruszaniu umów, tak ?? :) Wie Pani jaka jest zasadnicza różnica między Rosją, a NATO ??? To nie NATO zamordowało nam Prezydenta i całą delegację w Smoleńsku, tylko zdziczała KGB’owska swołocz.

  34. Lubomirski
    | ID: 03637072 | #34

    Kiedyś, za czasów PRL, życzeniem Polaków wypowiadanym w żartach było, by PRL wypowiedziała wojnę Stanom Zjednoczonym i żeby PRL wojnę tę przegrała. Polska znalazłaby się pod okupacją amerykańską, którą powitalibyśmy z radością zamiast krwawego reżimu sowieckiego kopiącego doły śmierci naszym patriotom. Oczywiście – kompletne science-fiction, bo PRL nie była podmiotem w ruskim imperium (wbrew propagandzie takich kreatur jak Eleonora) i nie ona mogła wypowiadać wojny. Wizja ta niosła jednak pewną dozę prawdy o polskiej rzeczywistości geopolitycznej. Ani wówczas ani dziś, bodaj, te życzenia się nie spełnią. Nie jest to jednak powód do kalania polskiej historii i wiernopoddańczych deklaracji. Powinien to być sygnał do powrotu polskiej polityki zagranicznej do sojuszu państw Europy Środkowo-Wschodniej.

  35. Eleonora
    | ID: 6494e7fd | #35

    Anonim

    Pan to pisze całkiem serio?
    I na trzeźwo?
    Trzeba być nieźle rąbniętym by oczekiwać wojny we własnej ojczyźnie!

    „Polska znalazłaby się pod okupacją amerykańską, którą powitalibyśmy z radością ”

    Podobną ” radość” mieli Jugosłowianie.
    Jak wytrzeźwiejesz człowieku, to porozmawiaj z nimi, zamiast bełkotać po forach.

    „Wielkanoc (3.4.1999), Belgrad w płomieniach. Od ataków wyleciały szyby w większości domów. Wiele osób raniło szkło, odłamki i gruz.

    6.4.1941 roku Adolf Hitler kazał zniszczyć stolicę Serbii.
    Albright powiedziała, że zaprzestanie nalotów w Wielkanoc byłoby nietaktowne ze wzgl. na muzułmanów bałkańskich, za których NATO wstawiło się”

    http://grypa666.files.wordpress.com/2010/01/belgrad.png?w=464&h=618

    I pan tego zyczy Polakom?
    … kto tutaj jest KREATURĄ????
    Jak dobrze, że wy ” niezłomni styropianowcy” nie macie juz nic do gadania.
    Naród w swojej mądrości wywalił was na zbite pyski z panteonu narodowych Bohaterów.
    Pan się nie powołuje na Zołnierzy Wyklętych, bo z pańskiej jamy aż nie wypada!!
    Chwal pan dalej syjonistów i wrzeszcz za Banderą.

  36. Eleonora
    | ID: 6494e7fd | #36

    @Lubomirski

    Nawet nicki pan ciagle zmieniasz.
    Tchórz i cham, ot, co!

  37. Eleonora
    | ID: 6494e7fd | #37

    @z Niemodlina

    Ależ ci opłakujący to wasze środowisko :)
    Patryjoci jak się patrzy

    http://wpolityce.pl/swiat/189748-pacta-sunt-servanda-niemieckie-msz-odmawia-przyslania-wojsk-do-polski-to-niezgodne-z-umowami-z-rosja

    Armia USA pokazuje na co ich stać.
    Pan pooglada zdjęcia zniszczonego niedalekiego sąsiada- Serbię

    http://grypa666.wordpress.com/2010/01/13/kompleks-jot-na-balkanach/

    Dobrze pan zyczy Polakom….
    Gratuluję!
    Nie będę się rozpisywać bo pan zyje w oparach absurdu…. porównuje całą historię ludzkości do katastrofy smoleńskiej.
    To jest chore, ale pan tego nie zauważa….
    Na Krymie odbyło się referendum, przypominam.
    W przeciwieństwie do Kosowa….
    Panie miłośniku wolnosci :)

  38. Lubomirski
    | ID: e3194035 | #38

    Tak było – Polacy nienawidzili okupacji sowieckiej, drwili z niej jednocześnie i szydzili z ruskich. Tak – powszechnie żartowało się w okupowanej przez sowiety Polsce, że lepiej byłoby wypowiedzieć Stanom wojnę. Ale Eleonora nie żartowała. Eleonora udaje, ze nie pamięta, ale w jej przypadku nie o pamięć chodzi. Siedziała w środowisku wojskówki, której marzeniem nie było wyrywanie się spod okupacji sowieckiej, która dawała przywileje oficerom „Ludowego Wojska”. Ona kochała Rosję i tak jej zostało do dziś.
    A na marginesie – wojskówka zabrania kilku osobom korzystać z jednego komputera ?!

  39. z Niemodlina
    | ID: 2eaa68f9 | #39

    @Eleonora

    Gdyby zrobić referendum w niektórych miejscowościach na Łotwie, to również mniejszość rosyjska miałaby większość i co związku z tym ?? Najechać Łotwę ?

    I jeszcze jedno, nie katastrofa, a zamach w Smoleńsku, a jeszcze dokładniej atak na Państwo Polskie.

  40. Anonim
    | ID: ab7338bb | #40

    @Eleonora

    A wracając do tematu który ty Eleonoro tak notorycznie omijasz, to czy uważasz, że rodzice dzieci niepełnosprawnych, którzy protestują w sejmie zostali pokrzywdzeni przez los? Czy Bóg był dla nich, nieskończenie miłosierny czy sobie z nich zakpił? Czy słusznie zatem walczą o swoje czy może pokornie powinni przyjąć swój los jako zło konieczne? Powiedz nam to Eleonoro – czy mając dziecko niepełnosprawne jest jakaś granica zhańbienia i ukorzenia, którego nie można przekroczyć?

  41. Eleonora
    | ID: 11bfbd76 | #41

    @Lubomirski

    Pan naprawdę

    – jest idiotą:)))

  42. Eleonora
    | ID: 11bfbd76 | #42

    @Anonim

    Grzesiu kochanie….
    Niepełnosprawne dziecko jest swoistym darem od miłosiernego Boga.
    Ale ty, dziecko tego nie pojmiesz, bo w przeciwieństwie do niepełnosprawnych dzieci, wyposazony zostałeś we wszystkie potrzebne ku rozumnemu życiu narzędzia
    … ale nie potrafisz z nich korzystać!
    Więc siedzisz swojej urobionej matce na barkach i jesteś balastem….
    Nierób i gnojek:((

  43. Lubomirski
    | ID: e3194035 | #43

    Eleonora naprawdę jest agentką wojskówki !!! I to od samego początku jej uaktywnienia w tzw. działalności publicznej.

  44. Anonim
    | ID: ab7338bb | #44

    @Eleonora

    Rzekom dziękujesz Bogu za ten „swoisty dar” ale pieniądze na jego opiekę i leczenie to zagwarantowało ci wojsko dlatego z taką zajadłością bronisz trepowni z LWP. Żarliwa katoliczka nie ma co – oficjalnie najgorliwsza obrończyni Boga a jednocześnie sługus będący na pasku wojska . Oto drodzy państwo cała przyczyna tego skrzywienia emocjonalnego.

  45. Irena
    | ID: d8319b2b | #45

    @Anonim. Witaj.A daj sobie juz spokój z tą wojskówka.To juz jest nudne.dobrej niedzieli.

  46. Anonim
    | ID: ab7338bb | #46

    @Irena
    A ty jak nie masz nic sensownego do przekazania to się lepiej nie udzielaj.

  47. Eleonora
    | ID: d6e9de27 | #47

    Pani Ireno!

    Wszystkie te posty pisze jeden młody znudzony ( bo niepracujący) niemądry ludzik:(
    Szkoda słów….

    To wiele mówi o srodowisku Klubów GP, w których Anonim bardzo się udziela :)

  48. Eleonora
    | ID: d6e9de27 | #48

    Lubomirski :
    Eleonora naprawdę jest agentką wojskówki !!! I to od samego początku jej uaktywnienia w tzw. działalności publicznej.

    Ciekawe, że pan ” opozycjonista” drogi
    tęskniący za amerykańskim protektoratem, kiedy już doczekał się tegoż to….
    Zwiał na tzw zachód, na stragany :)

    ładnie to tak???

  49. Lubomirski
    | ID: e3194035 | #49

    Słabe te wycieczki personalne Eleonory i najwyraźniej coś szwankują informacje agentury. Ale najwyraźniej znowu murzynów biją! Coś mi się wydaje, że teoria jest taka – moralnie usprawiedliwione jest być agentką sowieckiej wojskówki z sutą emeryturą za służbę w zbrodniczych organach PRL, niż znaleźć się w gronie kilku milionów Polaków za granicą, którzy zmuszeni do emigracji wyjechali z tego ubeckiego bagna.
    Nieładnie, nieładnie!, товарищ Элеонора!

  50. Anonim
    | ID: e3194035 | #50

    Eleonora -agentka sowieckiej wojskówki tęskniąca za ruskim protektoratem…

  51. Eleonora
    | ID: 5beed6ac | #51

    Skończ pan i żenady oszczędź!

    take Polske to wy niezłomni ( którzy teraz honorowo ujadacie za zwiększeniem odszkodowań dla was)
    zbudowaliście…

    „Prokurator poparł wniosek pokrzywdzonego o zwiększenie odszkodowania, uznał jednak, że kwota w wysokości 1 mln zł jest zbyt wygórowana”

    I każecie cieszyć się, że
    – teraz mamy wolność!

    http://www.radiownet.pl/publikacje/wyrok-ws-slomki-bedzie-kasacja-do-sn

  52. Anonim
    | ID: e3194035 | #52

    Eleonora jakoś nie pisze o emeryturach Jaruzelskiego, Kiszczaka & consortes. Ani o własnej. Przekraczają one wielokrotnie odszkodowania przyznane represjonowanym. Nie przedstawia ona również okoliczności zdecydowanie wyjątkowego przypadku A. Słomki, którego żądania miały swoje uzasadnienie, jak i wymiar symboliczny. Nieuczciwość tej ruskiej agentki jest jednak rzeczą normalna, do której czytelnicy powinni się już dawno przyzwyczaić.

  53. Anonim
    | ID: ab7338bb | #53

    @Anonim

    I jeszcze jako „anonim” dodam do słów „anonima” że babsko przy tym wszystkim było szefową klubu radia maryja w Opolu! Skala obłudy, perfidii i zakłamania wprost niemierzalna! Z jednej strony bronimy komuchów a tych, którzy na nich rękę podniosą dusimy różańcem. Gdzie się rodzi taka swołocz ?

Komentarze są zamknięte